TAUSUG BERSEDIA: DAJJAL SUDAH LAMA MUNCUL!!

Posted by DZULASREE @ Asree Sug on Saturday, April 9, 2011 1 ulasan

Video ini khas buat mereka yang mengikuti perkembangan semasa dan punya pengetahuan am yang cukup tentang dunia kejahatan Freemason/Iluminati dan Dajjal.



Benarkah tahun 2012 Asia Tenggara (Malaysia, Indonesia, Filipina, dll) akan menerima nasib yang sama dengan apa yang menimpa negara-negara Timur Tengah hari ini? Samada Asia Tenggara diserang untuk dipecah-pecahkan menurut kehendak mereka atau disatukan menjadi negara THE NEW PROMISE LAND masih menjadi tandatanya. Ia pasti berlaku yang kemungkinan akan bermula di Sulu (kerana simpanan minyaknya yang terbanyak didunia?) Bersiap sedialah kita... mari bekerja terus untuk Islam!!

Mengapa Sulu? Kerana di Sulu mereka tanamkan semangat FREEMASON sejak sekian lama. Buktinya, begitu banyak FRATERNITY Masonic yang hari ini dianut oleh hampir semua generasi TAUSUG di kepulauan Sulu sehingga ke Manila. Tausug tidak menyedari bahawa kumpulan persaudaraan (Fraternity) yang mereka sertai itu adalah program membina tentera-tentera DAJJAL serta pecah dan perintah kesatuan UMMAH.

Perkuburan Mason di tepi Bandar Jolo yang bertarikh 1963 itu menunjukkan kerja-kerja MASONIC sudah lama meMASONkan TAUSUG tanpa disedari.

TAUSUG!! Tanyalah diri anda, apakah anda seorang MASON atau tidak? Kalau anda sudah menjadi Fraternity mana-mana kumpulan (samada yang anda buat sendiri atau menyertai kumpulan lain) tidaklah mengapa. Anda hanya perlu KEMBALI KEPADA JAMAAH ISLAM, bagaimana?

Amalkan solat 5 waktu (asas) kalau tak mampu usahakan sehingga mampu kerana hanya solat yang membezakan kita dengan umat DAJJAL (Maksud Hadith). Tambahkan ilmu pengetahuan dengan bersama para ulama' dan sahabat yang mengajak kepada kebaikan (amar ma'ruf nahi munkar). Bersama berjuang dengan para pejuang Islam mengikut bakat dan kemampuan. Mari sama-sama menyokong memertabatkan semula Islam dengan jalan KESULTANAN SULU, dokong mana-mana pertubuhan atau kumpulan politik berlandaskan Islam walau berada di mana!! ISLAM PASTI MENANG!


Osama bin Laden dan kumpulan Al-Qaedanya adalah sebahagian dari program Freemason.



Ahli Mason walau pun pada zahirnya adalah beragama Islam, Kristian atau Yahudi namun mereka adalah penyembah Syaitan kerana menjalankan Kabbalah Iluminati. Di Sulu pengerusi Council of Royal Datus yang berdaftar dengan kerajaan Filipina sebenarnya adalah anggota Freemason. Lihat video ini untuk mendapatkan gambaran sebenar.
  1. Sejak kejatuhan khalifah turki uthmaniah, segala tanah2 umat islam ni dipecahkan mengikut sempadan2 politik seperti negara2 sekarang ni...realitinya sekarang umat islam memang sudah dipecah2kan dah pon jadi banyak negara!!!

Post a Comment