Dapat Pengiktirafan

Posted by DZULASREE @ Asree Sug on Sunday, July 12, 2009 2 ulasan

Kali ini saya ingin berkongsi pengalaman dengan para pengunjung blog , samada sahabat saya mahu pun para "intel-intel" yang mahu mencari maklumat panas, iaitu kali ini tentang rawatan alternatif Bekam.

Kelmarin iaitu pada Ahad 12hb Julai 2009 saya telah menghadiri kursus Bekam buat kali kedua sebagai lanjutan dari kursus saya tahun lalu. Kalau dulu hanya didedahkan dengan titik-titik Bekam Korea kali ini (kelmarin) saya dapat pendedahan berkenaan titik-titik bekam Rasulullah saw pula.

Walau pun saya aktif kendalikan blog dan sibuk dengan kerja-kerja sosial berpersatuan, dalam masa yang sama saya juga adalah perawat yang aktif. Dengan pemantauan guru saya Ustaz Nazri Hussein, saya dengan bantuan sahabat-sahabat perawat telah berjaya merawat pelbagai kes penyakit lumpuh. Dari Johor Baharu hingga ke Kuala Lumpur, dari Kuala Lumpur hingga ke Sabah.

Rawatan bekam adalah yang paling ampuh merawat penyakit kronik dan ini diakui sendiri oleh Rasulullah saw. Sebab itu Baginda saw menggalakkan umatnya berbekam terutama ketika sebelum datangnya bulan Ramadhan Al-Mubarak. Pengalaman yang menggembirakan ketika kami merawat beberapa orang lumpuh (berkerusi roda sejak beberapa tahun) telah dapat berjalan. Keampuhan bekam yang diajar oleh Ustaz Nazri mempunyai perbezaan dengan kaedah di luar sana, dari segi teknik keluarkan darah dan susulan kerana menggunakan kaedah AURA atau energi tenaga dalam.

Ia sama dengan kaedah merawat orang yang sedang histeria atau kerasukan jin. Selain penggunaan Al-Ruqyah (Jampi guna ayat Quran) merawat dengan kaedah AURA atau energi tenaga dalam menghasilkan pemulihan yang cepat dan efektif. Alhamdulillah, terima kasih kepada Ustaz Nazri dan sahabat-sahabat perawat di Klinik Penawar Sejati atas bantuan dan sokongan.

InsyaAllah kalau tidak ada aral yang melintang selepas ini kursus BARAH akan diadakan tidak lama lagi untuk merawat barah baru atau lama (kronik). Walau pun saya telah lama dapat kaedah rawatan barah dari Ustaz Nazri tetapi belum dapat pengiktirafan, mungkin dimasa kursus yang akan datang.

Semoga Perguruan Gerak Sejati dan Penawar Sejati akan berterusan menghasilkan perawat yang berkualiti dimasa-masa akan datang, Ameeen!!
  1. Salam...boleh saya dapat no ustaz nazri?

  1. Salam...boleh saya dapat no ustaz nazri?

Post a Comment