Ramalan Yahudi Direalisasikan Oleh Yahudi

Posted by DZULASREE @ Asree Sug on Wednesday, July 15, 2009 0 ulasan

Ahli Nujum (Astrologi) Francis abad ke-16 yang berketurunan Yahudi bernama Nostradamus telah meramalkan bahawa pada tahun 2000-an akan banyak berlaku gempa bumi, taufan dan lain-lain bencana alam. Beliau percaya bahawa dunia pasti akan berakhir. Dengan memilih tarikh (dengan angka ganjil) sebagai tamatnya riwayat alam ini iaitu pada tahun 3797 M, maka abad ke-38 kononnya itulah qiamat.

Para penganut Nostradamus seluruh dunia yakin bahawa 9/11 telah pun diramal oleh Nostradamus, seperti tulisannya,

"Earthshaking fire from the center of the Earth Will cause tremors around the New City. Two great rocks will war for a long time, Then Arethusa will redden a new river."

Two great rocks di sini bermaksud "dua bangunan pencakar langit" malah jelas dinyatakan tempatnya di New City atau New York. Bangunan ini juga disebut sebagai World Trade Centre (Pusat Dagangan Dunia) sebagai "..from the center of the Earth".

Di mana-mana perbincangan mahu pun perdebatan tentang kebenaran Ramalan Nostradamus ke atas 9/11, rata-rata mereka bersetuju bahawa ramalan Nostradamus terhadap 9/11 adalah tepat. Sebenarnya kata mudah terhadap hal ini ialah "PENIPUAN TERANCANG". Lihat saja kebenaran 9/11. Ia "DILETUPKAN" oleh kerajaan AS sendiri. Seorang peramal Yahudi memberi kod "memerangi Umat Muhammad" seperti yang dikatakan oleh Nostradamus sebagai "Camel" atau unta di padang pasir. Peperangan antara dua pihak Kristian-Yahudi sebagai satu pihak, Islam sebagai pihak yang satu lagi. Sebab itu kata Nostradamus "Two great rocks will war for a long time" sebagai gambaran bukan sahaja kepada dua bangunan tetapi adalah peperangan antara dua KESATUAN, Kristian+Yahudi Vs Islam.

Sebab itu mengapa pengeboman 9/11 sebenarnya bukan dilakukan oleh orang Islam tetapi oleh pakar-pakar PERANG SARAF AS sendiri.

Seorang Professor Fizik, Stephen E. Jones dari Brigham Young University, mengeluarkan satu kertas kerja yang mebuktikan bangunan World Trade Center hanya dapat diruntuhkan dengan bahan letupan. Dakwaan saintifiknya yang boleh dibuktikan, tidak mendapat liputan dalam media arus perdana USA.



Kini mereka sudah berada di "Saouth-East Asia" kerana mereka telah memulakan kekayaan mereka di sini ketika dulu. AS mengalami kejatuhan ekonomi pada era tahun 1930-an, setelah mereka (Yahudi AS) berjaya mengaut GOLD BAR Sultanate Of Sulu pada 1935, maka mereka menjadi kaya raya hingga dapat menguasai Teknologi dan Ekonomi serta Ketenteraan yang kuat tiada tolok bandingan, hingga hari ini mereka telah mendominasi PASARAN dunia. Dunia terpaksa mengakui, tanpa pengiktirafan atau berdaftar dengan Bank Dunia (Milik Yahudi) semua bank-bank di dunia termasuk di Malaysia seperti MAYBANK, BSN, RHB, BANK ISLAM dll tidak akan menjadi bank.

Persoalan mengapa mereka sengaja jatuhkan ekonomi global sekarang? Untuk memulakan peperangan agama? atau untuk menghalang Islamisasi, sekurang-kurangnya dapat melambatkan perkembangannya. Sebab sebenarnya ialah TSUNAMI Islamisasi telah melanda AS, Eropah malah seluruh dunia.

Di Francis sahaja 33,000 orang masuk Islam setiap tahun. Di AS, 307,000 orang masuk Islam setiap tahun, di tempat lain? Sedang statistik kelahiran umat Kristian dan Yahudi semakin menurun malah bunuh diri semakin berleluasa., umat Islam pula giat meramaikan anak dan isteri (poligami). Ditambah lagi dengan beratus ribu umat Kristian-Yahudi yang menjadi GAY yang sudah tentu mencacatkan lagi kadar kelahiran.

Mengapa mereka ada di ASIA TENGGARA "La Ni"? Kerana "Jantung" Umat Islam ada di sini bukan di Tanah Arab!! MEMECAHKANNYA adalah satu kepuasan dan KEJAYAAN!!

Post a Comment