YAHUDI-ZIONIS PEMUSNAH DUNIA

Posted by DZULASREE @ Asree Sug on Friday, October 23, 2009 0 ulasan



Khatib Palestin berkhutbah di atas mimbar menjelaskan kejahatan Yahudi-Zionis sehingga berjaya menghancurkan negera-negara besar dunia. Sebagaimana mereka berjaya memusnahkan kerajaan Great Britain, Francis, Tzar Russia, Portugal, German dan Turky Othmaniyyah, mereka juga sedang memusnahkan Amerika Syarikat.

Khatib juga percaya bahawa penyakit-penyakit berjangkit yang sedang menular (termasuk AIDS) adalah angkara Zionis-Yahudi. Penulis paparkan untuk renungan dan pengetahuan am kita bersama.

MENCATUR SULU, MENCATUR NUSANTARA
Sekarang mereka berada di Sulu melancarkan peperangan dengan angkatan bersenjata pemisah Tausug. Menurut perkiraan penulis sekiranya mereka memang benar-benar mahu menghancurkan Nusantara, memulakannya di Sulu adalah satu-satunya jalan untuk melakukannya. Mereka berjaya menjadikan Kerajaan AS berhutang 99Trillion USD kepada bank-bank mereka, menyebabkan AS "Dicucuk Hidung" mengarah kemana sahaja mengikut kemahuan mereka. Tentera AS adalah tentera Zionis-Yahudi juga, setiap perancangan dan gerakan AS adalah terhasil dari mereka sendiri.

ASREE

Post a Comment