KONSPIRASI ANGAKASA LEPAS NASA

Posted by DZULASREE @ Asree Sug on Tuesday, September 8, 2009 0 ulasan

Dulu penulis telah mendedahkan konspirasi terhadap meletup dan runtuhnya bangunan berkembar New York yang kononnya dilakukan oleh Al-Qaeda, rupa-rupanya dilakukan oleh Amerika Sendiri. Kini kita dedahkan pula pembohongan NASA terhadap dunia bahawa mereka telah berjaya mendarat di bulan hakikatnya satu penipuan.



Ini penipuan angkasa lepas oleh NASA yang sudah tentu dilakukan oleh para konspirator yang kita maklumi. Hal ini turut berlaku kepada sejarah dunia, lihat sahaja di Nusantara sejarah mereka ubah seperti menggunting-gunting peta Nusantara kemudian menyusunnya semula mengikut selera dan nafsu mereka.

Sulu yang ketika dulu menjadi sumber kekuatan Nusantara sehingga hari ini mereka timbus. Sesetengah laporan menyatakan bahawa penubuhan Asean dan OIC sendiri adalah untuk mengekang kemunculan Sulu jadi satu negera. Kalau kita perhatikan memang ada kebenarannya, ketika bermulanya perang Moro vs Marcos pada 1972, OIC baru muncul dipentas antara bangsa yang kononnya ditubuhkan oleh PBB untuk menguruskan hal-ehwal negara-negara Islam. Sebelum ini tidak ada, mengapa hal ini berlaku?

Sebenarnya ini adalah birokrasi PBB, analoginya mudah, anda seorang YB, untuk melengahkan urusan orang ramai berjumpa anda ialah menubuhkan unit khas yang anda namakan OIC (Oh I See....). OIC yang anda tubuhkan adalah menguruskan mana-mana negara yang mahu muncul menjadi negara umat Islam, ia perlu melalui OIC tidak boleh terus ke PBB.

Sebab itu Acheh, Kurdis, Kashmir dan Sulu sukar untuk merdeka kena perlu melalui OIC yang dibentuk Yahudi di PBB, negara anggota OIC yang terdiri dari negara-negara Islam hanya sebagai "pelekat botol" sahaja isi botolnya ialah PBB sendiri. Tetapi kalau ada negeri kristian yang mahu merdeka seperti Timur Leste contohnya tidak perlu OIC, terus sahaja ke meja PBB maka ia cepat jadi negara. Huh!! Tidak lama lagi Maluku dan sebahagian Sulawesi akan dapat kemerdekaan pula, mungkin?


ASREE

Post a Comment